طراحی وب سایت تبلیغاتی

وب سایت های تبلیغاتی از چندین سال پیش ، در عرصه ی وب ظهور کرده اند ، از همان ابتدای کار، وب سایت های تبلیغاتی توانسته اند جایگاه خود را در بین سایر وب سایت ها باز کرده و مخاطبان خاصی را برای خود به دست آورند

قبل از پرداختن به مقوله ی طراحی سایت تبلیغاتی،باید بدانیم که وب سایت های تبلیغاتی برای چه ایجاد می شوند و به چه سایت هایی وب سایت های تبلیغاتی گفته می شود

 

طراحی وب سایت تبلیغاتی

وب سایت های تبلیغاتی از دید یک طراح سایت دارای ۲نوع می باشد

  • وب سایت های تبلیغاتی آنلاین : این وب سایت ها با استفاده از آگهی هایی که از جانب افراد مختلف که بازدیدکنندگان این وب سایت ها می باشند ، تعذیه شده و هدف از ایجاد این وب سایت ها قرار دادن آگهی ها و کسب درآمد از آگهی های پولی و ستاره دار است ،افراد مختلف می توانند محصولات و خدمات خود را از طریق این وب سایت ها ارائه کنند
  • وب سایت های تبلیغاتی آفلاین : این وب سایت ها دارای خدمات تبلیغاتی و طراحی گرافیک به صورت آنلاین هستند و هدف از داشتن و طراحی وب سایت ، به منظور کسب مشتری از طریق اینترنت و سرویس دادن به نقاط مختلف کشور می باشد

در طراحی وب سایت تبلیغاتی برای کارفرمایی که قصد داشتن یک وب سایت تبلیغاتی آنلاین را دارد باید نکات زیر را رعایت کرد

  • سرور بسیار قوی برای پاسخگویی سریع به کاربران وب سایت تبلیغاتی انتخاب کنیم
  • کدهای وب سایت تبلیعاتی آنلاین را به صورت کاملا بهینه تولید کنیم
  • صفحه ی اصلی وب سایت تبلیغاتی را با ماژول های مختلف سنگین نکنیم
  • بارگذاری صفحات مختلف وب سایت تبلیغاتی خود را برای جذب مخاطب بیشتر سریع کنیم
  • قابلیت ثبت آگهی به صورت رایگان را در وب سایت تبلیغاتی خود فعال نماییم
  • امکان قرار دادن تصویر برای آگهی ها را فعال نماییم (برای تصاویر حتما محدودیت قرار دهیم)
  • امکان قرار دادن لینک را بدون برسی کردن منبع و نوع لینک در پایگاه داده ی وب سایت تبلیغاتی خود ذخیره ننماییم
  • امکان ویرایش آگهی ها را به صاحب آگهی در وب سایت تبلیغاتی قرار دهیم
  • مدت زمان های وجود آگهی ها را برحسب ستاره های آن تبلیع در سایت خود نمایش دهیم
  • بعد از اتمام مدت زمان یک آگهی ، حتما LinkRedirect نماییم تا باعث بروز لینک شکسته در سایت ما نشود(این کار باعث کاهش رتبه ی سئو شده و در نتایج موتورهای جستجو تاثیر مستقیم دارد)
  • دارای فرم ارتباط با آگهی دهنده در همان محیط وب سایت تبلیعاتی ما باشد
  • دارای فیلد های کامل و اطلاعات تکمیلی مربوط به هر بخش باشد
  • وب سایت های تبلیغاتی باید دارای محدودیت در تعداد کاراکتر به نسبت حجم بانک اطلاعاتی سرور وب سایت شما باشند
  • دارای ظاهر کاربر پسند و فونت های متنوع باشد تا کاربر بتواند نوع و اندازه ی فونت را تنظیم نماید

ویژگی های ذکر شده در طراحی وب سایت های تبلیغاتی باید مد نظر گرفته شود ، وب سایت های تبلیغاتی ای که اقدام به جذب آگهی توسط اینترنت می نمایند

ولی همانگونه که گفته شد یک نوع دیگر از طراحی وب سایت ها وجود دارند که در دسته ی طراحی وب سایت ها ی تبلیغاتی قرار می گرفتند ، وب سایت های تبلیغاتی آفلاین و یا شرکت هایی هستند که به امور تبلیغاتی در شهر و یا منطقه ی خاصی مشغول هستند ، فعالیت های مربوط به این شرکت ها امور گرافیکی مانند طراحی کارت ویزیت،طراحی بروشور،طراحی کاتالوگ و.. هستند و شرکت های تبلیغاتی مورد بحث به قکر گسترش فعالیت های تبلیغاتی خود هستند

طراحی سایت آگهی

در  طراحی وب سایت تبلیغاتی برای شرکت های تبلیغاتی باید موارد زیر مد نظر قرار گیرد

 

  • وب سایت های شرکت های تبلیغاتی حتما  باید دارای ظاهری بسیار گرافیکی باشد
  • وب سایت های تبلیغاتی شرکت ها باید دارای تصاویری با وضوح بالا باشند
  • در وب سایت های تبلیغاتی باید از انیمیشن  استفاده شود
  • در وب سایت های تبلیغاتی باید از تصاویر متحرک برای جذب مشتری استفاده شود
  • در وب سایت های تبلیغاتی باید نمونه کارهای به اصطلاح تاپ قرارداده شود
  • در وب سایت های تبلیغاتی باید تمامی فونت های قرار گرفته در وب سایت به صورت گرافیکی و نشان دهنده ی فعالیت کارفرما باشد

موارد گفته شده ، بخش کوچکی از مواردی است که در طراحی وب سایت های گرافیکی و تبلیغاتی باید مورد توجه طراحان وب سایت ها قرار بگیرد

شرکت رسا دیتا مجری طرح های طراحی سایت  با داشتن گرافیست های خلاق ، می تواند بهترین ایده ها و طرح ها را بر روی وب سایت شما پیاده سازی نماید و همچنین اگر سفارش شما از نوع طراحی وب سایت تبلیغاتی با موضوع طراحی وب سایت آگهی و نیازمندی ها می باشد ، می توانید از طریق شماره های شرکت رسا دیتا ، اقدام به سفارش و یا مشاوره ی رایگان با کارشناسان شرکت رسا دیتا نمایید
ارتباط با شرکت طراحی سایت رسا دیتا